Job 51 van 248


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Medewerker


Functie

Kan jij goed om met mensen, ben je praatvaardig maar ook goed in administratie? Dan ben jij de kandidaat die wij zoeken!

Voor een modern bedrijf in Zele zijn wij op zoek naar een Customer Service Medewerker die hun groeiend team wil versterken!

Taakomschrijving

  • Beantwoorden van oproepen.
  • Afspraken inplannen voor onder andere: hotels, immo-kantoren etc.
  • Je werkt hierbij in een eigen systeem alsook in de online agenda van de klant of andere programma’s die door de klant gebruikt worden.
  • Je wordt dus uitgedaagd om elk gesprek in goede banen te leiden, te luisteren, informatie te noteren, gegevens door te geven en instructies van de klant op te volgen.

Jouw profiel

Jouw profiel

  • Je hebt een goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels.
  • Je laat je niet op sleeptouw nemen maar kan het gesprek in handen houden.
  • Je bent oplossingsgericht.
  • Je bent vlot met de computer.
  • Je hoeft geen ervaring te hebben. Het team staat voor je klaar om je te begeleiden en op te leiden met coaching op maat
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Key accounts opvolgen
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Domein: Internetverkoop
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Bedrijven
  • Domein: Postorderverkoop
  • Klanten: Particulieren

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant is een inboud klantendienst gelegen met hoofdkantoor te Zele. Klanten zijn actief in verschillende sectoren.


Jouw planning

  • Je werkt full-time (38 uur per week)
  • Je werkt vanuit het kantoor te Zele, na een opleidingsperiode is er ook een mogelijkheid tot thuiswerk
  • Jouw shiften liggen tussen 6u30 en 21u30
  • Je werkt 1 weekend op 2 op zaterdag en zondag
  • Na een opleidingsperiode van 6 maanden kan je 50% van thuis uit werken!

Aanbod

  • Een aantrekkelijk loon (2200-2700)
  • Je werkt in een zinvolle functie waarbij mensen centraal staan en maakt deel uit van een divers team in een groeiend bedrijf
  • Je komt terecht in een team van toffe collega’s die altijd klaarstaan om te helpen, te luisteren en te praten.

Spreekt deze vacature je aan? Solliciteer dan snel door  te klikken op de solliciteerknop, je CV door te sturen naar stniklaas-office@unique.be of door ons te bellen via het nummer 03 641 87 59.

Solliciteren

Unique Sint-Niklaas Office (New)
+32 (0)3 641 87 59

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht